Lolaliza apprecieert de frisse blik van Typografics

12 december 2017

Lolaliza: putting the WOW in women

Het verhaal van Lola & Liza begint in 2001, wanneer 2 Belgische broers met een uitstekende gevoel voor stijl een nieuwe retailketen op de rails zetten. Hun doelgroep? Jonge vrouwen die het leven niet al te serieus nemen en zin hebben in kleur, positiviteit en mooie, betaalbare kledij die hun vrouwelijkheid in de verf zet. Of zoals ze het Lola & Liza zelf zeggen: putting the WOW in women.

"De crossmediale designers van Typografics springen bij wanneer nodig en zorgen voor een frisse blik op concepten en processen." 

“Op vlak van e-commerce hebben we de afgelopen jaren flinke stappen gezet. Onze webshop kunnen we nu beschouwen als een extra winkel, en lang geen kleintje. Maar in de wereld van vandaag betekent dat dat we heel snel moeten kunnen schakelen. Je wil naast je geplande marketingacties ook graag op actuele ontwikkelingen kunnen reageren, een onverwachte promotie aankondigen, een extra nieuwsbrief versturen ... en dat natuurlijk allemaal zonder afbreuk te doen aan de huisstijl en de gebruikelijke tone-of-voice. Daarom doen we graag beroep op de crossmediale designers van Typografics: zij springen bij wanneer nodig en ze zorgen tegelijkertijd voor een frisse blik op concepten en processen.”

Veerle De Taeye, marketing manager

"We hebben aan Typografics meer dan een louter uitvoerende partner: onze designs worden naar een hoger niveau getild."

“Arno is de Typografics-collega waarmee we al het meest hebben samengewerkt. Hij is enorm snel, toont initiatief wanneer het nodig is en denkt met ons mee. We hebben aan Typografics dus meer dan een louter uitvoerende partner. De creativiteit op vlak van campagnes, beelden en concepten ligt natuurlijk bij onszelf, maar we merken wel dat de input en de digitale kennis van iemand als Arno die naar een hoger niveau tilt. Bovendien kan hij vanuit zijn technische achtergrond ook tips aanreiken over hoe we onze processen beter en gestroomlijnder kunnen laten verlopen. Zo kunnen we optimaal profiteren van de frisse blik van iemand die niet de hele tijd ondergedompeld zit in het Lolaliza verhaal.”

Annelien Alaerts, Digital Communication Coördinator

 

Geschreven door Andreas

Studio Manager

Andreas leerde op Sint-Lucas in Antwerpen om kunstig en conceptueel na te denken, maar het Adobe pakket kreeg hij onder de knie op Syntra Metropool in Antwerpen. Hij combineert dus uitstekend zijn technische kennis met creatieve ingevingen.

Zijn focus ligt op een goede communicatie met onze klanten en een knappe vormgeving, vaak ge├»nspireerd door het motto 'less is more'. Hij zal dan ook elke pixel onderzoeken tot het resultaat perfect is. Hij is planmatig ingesteld en is zo uitstekend geschikt om de planning in onze studio voor zijn rekening te nemen. 

Nog meer lezen?

Bekijk gerust onze andere blogposts vol toffe weetjes en nieuwtjes om up-to-date te blijven.