Typografics haalt € 20.148 op voor KOTK

11 juni 2019

Het afgelopen Hemelvaartweekend trapten 4 Typografics teams de 1.000 km. We hebben gezweet, gezwoegd, gelachen, genoten. Maar vooral: we hebben € 20.148 verzameld ten voordele van de strijd tegen kanker, en dat dankzij jullie steun πŸ™πŸ’›.

Een sfeerverslag!

Dé 1.000 km

Het is de 3de keer dat Typografics meefietst met de 1.000 km. En ook deze editie overheerste de solidariteit, het één zijn, verbondenheid onder een heerlijk lentezonnetje.

Vier dagen lang fietsten 1.140 fietsteams acht etapes van 125 km. Dit aan een vooraf vastgelegde snelheid: gemiddeld 24, 27 of 30 km/u. 

Daarmee werd het ongelofelijke bedrag van 5,7 miljoen ingezameld om kankeronderzoek te steunen.

 

Fietsen + coachen

Managing director Danny Mertens is er voor de 3de keer bij op de 1.000 km, als gedreven fietser en enthousiaste coach voor de fietsende collega's.

Danny Mertens omringd door sales manager Caro (L) en finance & operations manager Kristel (R).

Ik kijk terug op een fantastische ervaring waar fysieke inspanningen en een groot groepsgevoel de ideale cocktail is voor een weeral geslaagde 10de editie ter ondersteuning van het onderzoek naar kanker.
Danny Mertens, managing director

Thomas, grafisch vormgever (L), klaar voor wieleractie

3-2-1 gooo Inge, grafisch vormgever

Collega Arne is een getraind fietser, de 1.000 km is hem dus helemaal op het lijf geschreven.

Bloemen voor onze trappers Kristel, Arne en Caro.

Ik ben trots dat ik deel mocht uitmaken van de 1.000 km. Je leeft tijdens deze vier dagen intens meeΒ met de achterliggende boodschap en het doel van het bestaan van dit event.
Arne

Sfeer en gezelligheid: 10/10

πŸ₯‡Teamgoals πŸ₯‡

Beleef de 1.000 km voor Kom op tegen Kanker samen met ons

Supporters πŸ’›

Uitkijken naar de volgende editie ...

Geschreven door Danny

Managing Director

Toen Danny Mertens 25 jaar geleden begon met Typografics had hij nooit durven dromen ooit een bedrijf te leiden met meer dan 40 medewerkers. Maar vandaag is het wel zo ver. Hij studeerde in 1987 af als grafisch vormgever aan het Sint-Lucas Instituut te Brussel en is tot op vandaag zeer geïnteresseerd in typografie, beelden en kleuren. Met meer dan een kwarteeuw ervaring in de grafische sector heeft hij de evolutie van analoog naar digitaal van dichtbij meegemaakt.

Vandaag stuurt Danny Typografics in de richting van verdere groei zodat het bedrijf verder kan uitgroeien tot kenniscentrum voor bedrijven én crossmediale talenten.

Nog meer lezen?

Bekijk gerust onze andere blogposts vol toffe weetjes en nieuwtjes om up-to-date te blijven.