Typografics krijgt rapport!
17 mei 2017
Feedback van klanten is belangrijk
We hechten bij Typografics nogal wat belang aan de feedback van onze klanten. Nadat een opdracht of een project is afgelopen maken we er een punt van om samen met de klant de samenwerking te evalueren. Tijdens langere samenwerkingsverbanden lassen we tussentijdse evaluatiemomenten in. Maar toch voelden we een tijdje geleden de noodzaak om een derde partij in te schakelen om een anoniem klantentevredenheidsonderzoek te laten uitvoeren.
We wilden weten of onze eigen waardenbeleving matchte met de ervaringen van onze klanten. We vroegen ons ook af wat klanten verwachten van hun crossmediaal bureau, hoe goed ze onze huidige dienstverlening kennen en hoe ze naar de toekomst kijken.
Het resultaat? NPS = 32
Het resultaat? Verrassend eerlijke antwoorden die voor ons verhelderende inzichten met zich meebrachten. Bijzonder trots zijn we wel op onze NPS (Net Promotor Score) van 32! We constateren ook dat veel van onze klanten bijzonder goed op de hoogte zijn van de nieuwe trends op vlak van marketing en design. De moeite die we nemen om onze medewerkers bij te scholen tot bijvoorbeeld motion designer of 3D-expert werpt dus zeker zijn vruchten af. Daarnaast trekken we al een tweetal jaar profielen aan die gespecialiseerd zijn in webdevelopment of UX/UI-design.
Ruimte voor verbetering
Uiteraard is er ook ruimte voor verbetering. Ook met die feedback gaan we aan de slag. Naast de technische kennis van onze medewerkers is ook hun persoonlijke weerbaarheid en ontwikkeling belangrijk. We proberen hen te wapenen tegen burn-out, leren hen omgaan met stress én we waken over een gezonde work/life balans.
Nieuwsgierig naar de concrete resultaten? Klik snel op de link! Je kunt het e-book downloaden als PDF of op je scherm bekijken.
Heb je nog vragen of wil je iets kwijt? Contacteer me gerust: caro@typografics.be

Geschreven door Caro
Managing Director
Sinds augustus 2021 runt Caro samen met Kristel Typografics. Haar positieve energie gaat helemaal naar de verdere uitbouw van Marcom en Sales: hoe vertellen we ons verhaal, hoe dragen we onze missie/visie uit binnen de sector, hoe vinden klanten ons en zorgen we ervoor dat ze blij zijn & blijven… Sleutelpunten die de groei van Typografics tot kenniscentrum voor bedrijven én crossmediale talenten mee ondersteunen.
Niet enkel op kantoor houdt Caro van actie. In haar vrije tijd vind je haar op de speelmat met haar dochter of jonglerend tussen de koersfiets, het zwembad en haar loopschoenen. Bewegen om het hoofd leeg te maken of net te vullen met nieuwe ideeën voor een volgende ski- of kitesurftrip.