Eind vorig jaar mocht onze grafisch vormgeefster Kristel Goris enkele leuke postkaartjes, een kerstkaartje en een poster ontwerpen voor ABN AMRO. Dit naar aanleiding van De Warmste Week. “Het was mijn idee om iets te maken voor de Warmste Week ten voordele van het onderzoek naar darmkanker. Iedereen bij ABN AMRO was meteen enthousiast!”

Kristel werkt al sinds 2016 als freelancer voor ABN AMRO. “Ik werk 2,5 dag per week ter plekke vanop het kantoor in Berchem." Ze vindt het een erg aangename werkomgeving met leuke collega’s. “Het is echt vlot samenwerken, ik hoop dat ik hier nog lang aan de slag mag blijven!”

"De uitstraling van de visuals bij ABN AMRO hangt af van project tot project. Kristel kent de stijl van de bank na twee jaar al door en door. Mijn opdrachten variëren erg. Soms moet het ontwerp er vooral duidelijk en praktisch uitzien. Ik denk hierbij aan formulieren waarbij het ontwerpen voornamelijk technisch is."

"Maar bij zaken zoals deze kaartjes krijg ik dan de kans om eens voor een wat speelser ontwerp te gaan. Ik heb in het verleden ook al brochures en uitnodigingen mogen maken. En materiaal voor events, zoals banners of cadeautjes voor de klanten. Ik mag echt meedenken over de stijl en invulling van campagnes. Heel tof!”



Bekijk al de foto's van deze case
Neem direct contact op

Jill staat meteen voor je klaar!
Bel ons op +32 (0)52 41 45 65 of mail op jill.vanderpoorten@typografics.be
Mis geen enkele update!
Elke maand onze interessante nieuwsbrief voor marketeers en vormgevers ontvangen?
Schrijf je hieronder meteen in!