De website van Van Beveren Aluminium kreunde onder een complexe navigatie, lange laadtijd en zwakke gebruiksvriendelijkheid. 3 factoren die killing zijn, want een surfer haakt op amper 3 seconden af. Ons webteam haalde voor de digitale transformatie van de organisatie zijn powermoves met positieve 'can do' aanpak boven om het beste redesign + development op te leveren.
Interne workshop + functionele analyse
Een grondige oefening! Die deden we niet alleen, maar samen met de mensen van Van Beveren Aluminium. Tijdens een workshop brachten we de belangrijkste issues en doelstellingen in kaart. Open communicatie, waarbij we onszelf luidop de vraag stelden: hoe kunnen we het beter maken?
Het feit dat de website zowel voor particulieren als professionals dient, vormde een heel belangrijke factor bij het redesign. De informatie werd omgezet in user friendly wireframes, die als basis dienden voor de verdere uitwerking.
Dit is het resultaat 👇.
Platform voor professionals
Professionals loggen vanaf nu in op een apart platform. In dit afgeschermde gedeelte zijn o.m. technische plannen te raadplegen/downloaden en staan producten helder weergegeven.


Een strategische workshop heeft een doorslaggevende meerwaarde. Je weet wat de klant wilt, kent de gevoeligheden en pijnpunten. Zo kom je op korte tijd met een juiste oplossing.
Upgrade voor particulieren
Via een plugin vindt de particulier eenvoudig een verdeler in de buurt, die het gewenste product aan huis kan leveren. Op de website zie je tegenwoordig niet enkel productshots, maar inspireren de producten ook in realisatie beelden.

Bekijk al de foto's van deze case
Neem direct contact op

Jill staat meteen voor je klaar!
Bel ons op +32 (0)52 41 45 65 of mail op jill.vanderpoorten@typografics.be
Mis geen enkele update!
Elke maand onze interessante nieuwsbrief voor marketeers en vormgevers ontvangen?
Schrijf je hieronder meteen in!