Shaun en Peter waren vlug mee met onze huisstijl. Het was ook leuk dat ze creatief meedachten over onze verpakkingen. Op korte tijd hebben ze veel gerealiseerd!
Crossmedia designer Shaun mocht de verpakkingen van A’dome’s huismerk Point-Virgule ontwerpen. Hij ging onder andere aan de slag met de verpakkingen voor kookboekenhouders en cocktail-lepeltjes.

“Voor ik bij Typografics begon, was ik verpakkingsontwerper bij Philips. Denken in 3D gaat me dus goed af. Op die manier kom ik veel sneller op creatieve oplossingen. Ik vond het ontwerpen van deze verpakkingen in het bijzonder interessant, omdat ik mooie sfeerfoto’s als basis kreeg. Dat is een echte meerwaarde tijdens het ontwerpen. Ook hun font was heel dankbaar om mee te werken. Ze gebruiken vooral Helvetica Neue, een klassieker bij ontwerpers omdat dit een strak font is, met genoeg gewichten zoals thin, light, regular, semibold, bold, black,...


Ook onze ontwerper Peter werd ingezet voor een tijdelijke opdracht bij A’domo. Hij ontwierp er de verpakking voor een kaasmessenset. Hij kon naar eigen zeggen echt zijn ding doen qua design: “Zeker als er typografie bij komt kijken ben ik altijd enthousiast om er iets leuks van te maken!”

Neem direct contact op

Jill staat meteen voor je klaar!
Bel ons op +32 (0)52 41 45 65 of mail op jill.vanderpoorten@typografics.be
Mis geen enkele update!
Elke maand onze interessante nieuwsbrief voor marketeers en vormgevers ontvangen?
Schrijf je hieronder meteen in!