Krefel

Team Studio scoort bij Krëfel

Motion graphics
POS
WK-actie Krëfel 2023

We dribbelden de benen (en handen) van onder ons lijf om de visuele assets voor de WK-actie van elektronicaketen Krëfel rond te krijgen. Filip en Ilias gone mad!

Campagnedragers voor #letsgoalbelgium

“Deze zomer kwam Krëfel met een nieuw logo, een nieuwe slogan en huisstijl. Al deze verse elementen zochten een vertaling naar de campagnedragers van hun WK-actie, daarom werd in dit project gestart met een stijlbepaling. Op basis van de nieuwe huisstijlelementen stelden we Krëfel enkel grafische concepten voor. Eens 1 richting gekozen, werd de uitrol van de afgeleiden ingezet: stickers, hangbanners, wobblers, abribus, affiches, web visuals, badges…”, Crossmedia Designer & Art Director Filip.

Static wordt dynamic

Met een sterke assist van Filip, zat collega Crossmedia & Motion Designer Ilias er meteen bal op voor een WK animatie, Krëfel zet de video’s in op hun social media kanalen.​​​​​​​

Dikke merci om zo hard te gaan voor onze WK-actie! Dankzij jullie zijn we op tijd in druk gegaan en werd het POS materiaal tijdig in de winkels geleverd.

logo krëfel

Els Roelants
Senior Marketeer

Helden van de case