De eindejaarsperiode laat zich feestelijk begeleiden door goud, glitter en cadeautjes. Paco Rabanne verwerkte deze 3 zaligheden in 1 tijdens hun eindejaarswedstrijd. Zo kon je voor elke aangekochte Paco Rabanne geur bij Ici Paris XL een goudstaaf winnen ter waarde van 1.500 euro.
Toegang tot dit staaltje geluk? Een Golden Ticket. Voor de creatie hiervan vertrouwde Puig op de bling bling skills van onze webmanager Andreas. Dankzij verschillende webopdrachten voor Puig kent Andreas intussen hun diepste verlangens op ontwerpvlak, ideaal om ook deze printjob te realiseren.
“Ik vond mijn inspiratie bij de legendarische film Sjakie en de chocoladefabriek, waar 5 Gouden Toegangskaarten verstopt werden in willekeurige chocoladerepen. Dat magische effect wou ik ook in het Golden Ticket van Paco Rabanne steken. ”
Het ontwerp van dit bijzondere ticket realiseerde Andreas in Adobe InDesign en Adobe Illustrator. De print op glanzende goudfolie gaf het ontwerp een exclusieve look, een weerspiegeling van de werkelijk te winnen goudstaaf. Het Paco Rabanne Golden Ticket werd bovendien afgewerkt met een kraslaag, daaronder vond je een unieke code om online te registreren.
Viel je mond open van verbazing en heb je nood aan een verbluffend design? Neem dan contact met ons op om jouw project te bespreken!