Lola Liza

Landingspagina en newsletters LolaLiza

LolaLiza groeide uit het verlangen om vrouwen van alle leeftijden te kunnen verwennen met betaalbare fashion.

  • Adobe Photoshop
Fill q65 130x130 982cfab0

Wouter

Webdesigner

Onze webdesigner Wouter werkte vier maanden fulltime bij LolaLiza. Hij mocht er nieuwsbrieven, posts voor sociale media en landingspagina’s ontwerpen en ontwikkelen. “De mix van designen en coderen sprak mij erg aan.”

Kledingketen LolaLiza richt zich tot vrouwen, maar dat vormde geen probleem voor Wouter. “Ik vond het makkelijk om me in te leven. LolaLiza is een modebedrijf, waardoor je heel creatief kan en mag zijn. Het mocht allemaal heel kleurrijk en speels zijn. Zo kon ik mij geweldig uitleven met de lay-out van hun nieuwsbrieven en posts voor sociale media. Uiteraard hield ik hierbij telkens rekening met de guidelines voor responsive nieuwsbrieven en de huisstijl van LolaLiza.”

“Wouter was de enige man in ons team, maar hij had absoluut een grote feeling met fashion lay-out. Hij is enorm flexibel en creatief. Zelfs als de briefing heel beknopt was, maakte hij er steeds iets speciaals van. Ook klaagde hij nooit als hij veel aanpassingen moest maken. Hij ging hierbij altijd heel perfectionistisch te werk.”

Annelien Alaerts - Digital Communication Coordinator LolaLiza

Overtuigd van dit project?

Viel je mond open van verbazing en heb je nood aan een verbluffend design? Neem dan contact met ons op om jouw project te bespreken!