Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
3D bootcamp
Vol zelfvertrouwen werken in een full-blown en voordelig 3D-softwarepakket? Win je in dit 6-daagse bootcamp. Leer eigen 3D-creaties modelleren in Blender, dé opensourcetool voor 3D-graphics en -animaties, en geef er vervolgens textuur aan. New kid on the block Unreal Engine trakteert je ten slotte op een ongeziene realtime rendering.
Voor grafisch ontwerpers met notie van 3D die eigen 3D-objecten willen ontwerpen, animeren en renderen.
In de opleiding gebruiken we de volgende tools
Wat zal je leren?
Starten met Blender (3 dagen)
- Verkenning van de user interface
- Hard Surface Modeling
- Texturing van je modellen
- Rendering van je model
Starten met Unreal Engine (3 dagen)
- Waarin verschilt Unreal Engine met andere 3D-software?
- User interface verkennen
- De workflow basisbegrippen Content Browser - Outliner - Viewport begrijpen
- Materialen creëren
- Met Quixel Megascans werken
- De virtuele wereld belichten
- Met camera's werken
- Met de Sequencer voor animatie werken
- Met Blueprints voor animatie werken
- Met Movie Render Queue voor output werken
Praktische informatie
- Planning: Contacteer Academy voor verdere informatie en concrete inschrijving.
- Locatie: Typografics Academy Antwerpen, Gent of Hamme
- De opleiding duurt 6 dagen
- De trainer spreekt Nederlands.
- Start 9:15 en einde om 17:00
- Koffiepauzes en lunch zijn inbegrepen
- Kleine groepjes voor een maximale leercurve
- Onze trainer introduceert eerst de theorie en best practices over de workflow, daarna ga je meteen zelf aan de slag
- Wij voorzien een iMac met passende software
Toch liever een maatopleiding?
Stel je persoonlijk trainingsplan op
met Academy Manager Sarah.