Versterk je marketingstrategie met kunst en cultuur
Hoe denken en werken artiesten, kunstenaars en makers? In deze unieke opleiding leer je creatieve marketingstrategieën ontwikkelen vanuit de blik van de cultuursector. Aan de hand van concrete workflows uit film, muziek, theater en televisie ontdek je hoe je authentiek communiceert en meer impact maakt bij je doelgroep. Spar met onze expert en breng een vernieuwend idee tot uitvoering met de hulp van een waardevol netwerk.
Voor marketeers, communicatiemanagers, zaakvoerders en CEO’s die op zoek zijn naar creatieve en resultaatgerichte marketingstrategieën die echt opvallen en durven out-of-the-box te denken.
Deze opleiding wordt gegeven door:
 
                                    Creative Strategist & Trainer
Erik
Wat zal je leren?
- Maak je marketingcommunicatie betekenisvol en creatief met inzichten van kunstenaars
- Laat de workflow van filmproducties je brandingstrategie en storytelling versterken
- Toon je bedrijf met een cultuurbril zodat je doelgroep écht betrokken is
- Gebruik cultuur als mindshift voor een krachtigere communicatie tussen afdelingen
- Spar met onze trainer in een one-on-one post training sessie over hoe jouw bedrijf anders kan bekeken worden
Praktische informatie
- De opleiding duurt 3 uur
- De trainer spreekt Nederlands
- Start 9:00 en einde om 12:00
- Koffiepauzes en lunch zijn inbegrepen
- Kleine groepjes voor een maximale leercurve
- Onze trainer introduceert eerst de theorie en best practices over de workflow, in een one-on-one sessie na afloop ga je meteen zelf aan de slag
- Jij voorziet je eigen hardware
Eerstvolgende lesmomenten
                            Kan je geen van deze opties?
                            
                            Neem dan zeker contact op met Sarah, zij helpt je verder
                        
Vervolgopleidingen
Klaar met deze opleiding? Daar stopt het niet! Verruim je kennis verder met deze vervolgopleidingen.

Toch liever een maatopleiding?
Stel je persoonlijk trainingsplan op 
met Academy Manager Sarah.
 
                                         
        