Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
VLAM
Campagnebeeld voor VLAM
Van brainstorm tot campagnebeeld
“Uit een Studio brainstorm vloeiden 4 concepten uit die we aan VLAM voorlegden. Het concept dat op het meeste enthousiasme kon rekenen, brachten we tot leven in enkele schetsen. Zo’n eerste visualisatie is key en bevat de essentie van wat je wil vertellen. Het is erg waardevol om tot een sterk campagnebeeld te komen.”
“Wat je ziet is het traject dat zuivel aflegt tot in brik, en een dikke consumenten duim omhoog. De productlijn in het beeld wordt doelbewust complex weergegeven, om zo de bewustmaking aan te wakkeren dat er heel wat komt kijken bij het landbouwleven van vandaag. De vrijheid in combinatie met waardevolle feedback van het VLAM team maakte dat we het beeld met krachtige details konden neerzetten. En dat niet alleen natuurlijk, collega Shaun deed ferm 3D werk en Jens deed zijn ding weer meer dan uitstekend in Photoshop.”
Doelbewust complex
“De productlijn in het beeld wordt doelbewust complex weergegeven, om zo de bewustmaking aan te wakkeren dat er heel wat komt kijken bij het landbouwleven van vandaag. De vrijheid in combinatie met waardevolle feedback van het VLAM team maakte dat we het beeld met krachtige details konden neerzetten. En dat niet alleen natuurlijk, Shaun deed sterk 3D werk en Jens deed zijn ding weer meer dan uitstekend in Photoshop.”
Ook niet te min: de VLAM pin
Een campagnebeeld is 1 ding, maar voor het grote publiek werd ook nog een pin ontworpen die solidariteit met de lokale landbouw vertegenwoordigt.