VLAM

Campagnebeeld voor VLAM

3D
Art direction
Concept development
Print
Campagnebeeld voor VLAM

Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing schakelde ons Studio team in voor een activatiecampagne die burgers oproept meer erkenning te tonen voor het werk van land- en tuinbouwers. En wij? Wij staken een dikke duim omhoog.

Van brainstorm tot campagnebeeld

“Uit een Studio brainstorm vloeiden 4 concepten uit die we aan VLAM voorlegden. Het concept dat op het meeste enthousiasme kon rekenen, brachten we tot leven in enkele schetsen. Zo’n eerste visualisatie is key en bevat de essentie van wat je wil vertellen. Het is erg waardevol om tot een sterk campagnebeeld te komen.”

“Wat je ziet is het traject dat zuivel aflegt tot in brik, en een dikke consumenten duim omhoog. De productlijn in het beeld wordt doelbewust complex weergegeven, om zo de bewustmaking aan te wakkeren dat er heel wat komt kijken bij het landbouwleven van vandaag. De vrijheid in combinatie met waardevolle feedback van het VLAM team maakte dat we het beeld met krachtige details konden neerzetten. En dat niet alleen natuurlijk, collega Shaun deed ferm 3D werk en Jens deed zijn ding weer meer dan uitstekend in Photoshop.”

Campagnebeeld VLAM - schets

Doelbewust complex 

“De productlijn in het beeld wordt doelbewust complex weergegeven, om zo de bewustmaking aan te wakkeren dat er heel wat komt kijken bij het landbouwleven van vandaag. De vrijheid in combinatie met waardevolle feedback van het VLAM team maakte dat we het beeld met krachtige details konden neerzetten. En dat niet alleen natuurlijk, Shaun deed sterk 3D werk en Jens deed zijn ding weer meer dan uitstekend in Photoshop.”​​​​​​​

Campagnebeeld VLAM - 3D
Campagnebeeld VLAM - 3D (2)

Typografics is heel transparant, ze maken goede afspraken. De samenwerking met de Studio verliep aangenaam, proactief en snel. We hadden we een krappe deadline die ze moeiteloos respecteerden.

logo vlam

Leen Jolling
Innovation & Public Affairs

Ook niet te min: de VLAM pin

Een campagnebeeld is 1 ding, maar voor het grote publiek werd ook nog een pin ontworpen die solidariteit met de lokale landbouw vertegenwoordigt.

Campagnebeeld VLAM - spijkerbroek

We zijn trots op het campagnebeeld, maar nog meer op wat we als team kunnen bereiken als we onze krachten bundelen.

logo typografics

Jens, Shaun, Seppe
Team Studio

Helden van de case