Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Een magazine om in te bijten
Daar diende Peter zijn tanden in te zetten. Het belandt in de box van wie voor de 1ste keer Foodbag bestelt. Het magazine toont o.m. het gezicht van de chefs en lokale leveranciers, stelt de Foodbag kookstijlen en de hele werking voor … Veel input, maar nog geen huisstijl.
“Het wit, zwart en groen waar Foodbag mee werkt zette ik als key colors in het magazine. Qua fonts zorgt de afwisseling met Italic voor een speelse en happy stijl. Full picture beelden grijpen de aandacht, en illustraties zorgen ervoor dat je je niet gaat vervelen.”, aldus Peter.
Al deze elementen samen zorgen voor een magazine dat gemakkelijk doorbladert en waar je goesting van krijgt: om te koken, te eten én om Foodbag lover te worden.
Nog meer op het menu
Held van de case
“Aan de slag gaan met een huisstijl die eigenlijk nog geen huisstijl is, da’s mijn ding. Aftoetsen tot waar je kan gaan en samen met de klant een magazine neerzetten waar je met de lach doorbladert.”
Peter
Senior Crossmedia Designer