Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Helemaal raak.
Met het enthousiasme van een eerstejaars kleurt een emotioneel krachtig campagnebeeld het straatbeeld van verschillende studentensteden. Senior Graphic Designers Matti en Jens vertellen:
“Jens en ik flashten mentaal terug naar onze eigen studententijd tijdens de eerste schetsen van het campagnebeeld. Het topic actueel en sterk brengen, dat is waar we naar zochten. We vonden een grafische oplossing in een collage van beelden, waarbij de personages geïntegreerd werden in het logo”, Senior Graphic Designer Matti.
Crossmediaal project, on- en offline
“Na de ontwikkeling van het campagnebeeld, vervolgde de ‘fun part’: de creatie van assets voor off- en online dragers. We verzorgden flyers, affiches, beelden voor social media, branding van een gadget… Dit alles in een hechte samenwerking met MoodSpace, gaf ons een aula aan positieve energie om er het beste uit te halen.”