Arteveldehogeschool

MoodSpace, campagnebeeld voor Arteveldehogeschool.

Art direction
Logo
Print
Social media
MoodSpace Arteveldehogeschool posters

Met het enthousiasme van een eerstejaars kleurt een emotioneel krachtig campagnebeeld het straatbeeld van verschillende studentensteden.

Helemaal raak.

Met het enthousiasme van een eerstejaars kleurt een emotioneel krachtig campagnebeeld het straatbeeld van verschillende studentensteden. Senior Graphic Designers Matti en Jens vertellen:

“Jens en ik flashten mentaal terug naar onze eigen studententijd tijdens de eerste schetsen van het campagnebeeld. Het topic actueel en sterk brengen, dat is waar we naar zochten. We vonden een grafische oplossing in een collage van beelden, waarbij de personages geïntegreerd werden in het logo”, Senior Graphic Designer Matti.

campagnebeeld MoodSpace Arteveldehogeschool

Jens en Matti gingen in oprechte dialoog met studenten, om zo een campagnebeeld op maat te maken. Ook de afstemming voor de ontwikkeling van de andere dragers liep als een trein: efficiënt en to the point.

logo arteveldehogeschool

Valérie Van Hees
Coördinator

Crossmediaal project, on- en offline

Senior Graphic Designer Matti aan het woord:

“Na de ontwikkeling van het campagnebeeld, vervolgde de ‘fun part’: de creatie van assets voor off- en online dragers. We verzorgden flyers, affiches, beelden voor social media, branding van een gadget… Dit alles in een hechte samenwerking met MoodSpace, gaf ons een aula aan positieve energie om er het beste uit te halen.”

Helden van de case