Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.
Creatieve consistentie in een resem assets
“Vanuit de Studio stoomden we voor STG een consistente reeks aan assets klaar: affiches voor intern gebruik, een intern actieplan, wenskaarten, een uniek ontworpen ginfles tot een op maat gemaakte beursstand. De merkidentiteit van STG straalt energie uit en bevat kenmerkende elementen zoals de druppel, wat maakt dat je in creatie snel tot een mooi resultaat komt,” Filip – Crossmedia Designer & Art Director.
“Tijdens het creatieve proces zetten we alle traditionele tools in: InDesign, Illustrator en Photoshop. Maar ook een nieuwkomer als Midjourney hielp ons in de creatiefase. Het afleveren van een mooi geheel maakt je als designer blij.”
Videocampagne: Hoe loopt jouw dag?
“STG zet zich sterk in voor de optimalisatie van processen en diensten, zo zorgen ze ervoor dat alles soepel verloopt bij klanten en medewerkers. Om dit te laten zien, draaiden we vorig jaar een promovideo met het logistieke distributiecentrum in de hoofdrol. Die dag ontstond het idee voor een eindejaarsvideocampagne: “Hoe loopt jouw dag?”. Niet lang erna werd het idee werkelijkheid: we produceerden een video waarin een sportcoach heerlijk foute STG sportsokken uitdeelt aan medewerkers en Proshops klanten, met de slogan “Hoe loopt jouw dag?”. Chris, Audiovisual Specialist.
“De sportcoach – een acteur van de Belgische Improvisatie Liga – leverde fantastisch werk. Tijdens de opnames was niemand op de hoogte van de actie, de reacties zijn helemaal authentiek. De campagne kende een groot succes, veel views en shares met als toetje een compilatievideo van mensen die video’s en foto’s instuurden met hun exclusieve en limited edition STG sportsokken.”
De woorden van STG
“We zitten vaak met krappe deadlines en heel uiteenlopende projecten. Door kort op de bal te kunnen spelen met Typografics, is dat nooit een issue. Voor elk project is de juiste expertise in huis. In Chris en Filip vind ik de ideale sparring partners die meedenken, adviseren en een mooi resultaat neerzetten. Om het in de woorden van onze sportcoach te zeggen: ‘loopt prima!’”, Evelien Van Eeckhoven – Coördinator B2B Marketing en Communicatie.