This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Helemaal raak.
Met het enthousiasme van een eerstejaars kleurt een emotioneel krachtig campagnebeeld het straatbeeld van verschillende studentensteden. Senior Graphic Designers Matti en Jens vertellen:
“Jens en ik flashten mentaal terug naar onze eigen studententijd tijdens de eerste schetsen van het campagnebeeld. Het topic actueel en sterk brengen, dat is waar we naar zochten. We vonden een grafische oplossing in een collage van beelden, waarbij de personages geïntegreerd werden in het logo”, Senior Graphic Designer Matti.

Crossmediaal project, on- en offline
“Na de ontwikkeling van het campagnebeeld, vervolgde de ‘fun part’: de creatie van assets voor off- en online dragers. We verzorgden flyers, affiches, beelden voor social media, branding van een gadget… Dit alles in een hechte samenwerking met MoodSpace, gaf ons een aula aan positieve energie om er het beste uit te halen.”