Krefel

Team Studio scoort bij Krëfel

Motion graphics
POS
WK-actie Krëfel 2023

We dribbelden de benen (en handen) van onder ons lijf om de visuele assets voor de WK-actie van elektronicaketen Krëfel rond te krijgen. Filip en Ilias gone mad!

Campagnedragers voor #letsgoalbelgium

“Deze zomer kwam Krëfel met een nieuw logo, een nieuwe slogan en huisstijl. Al deze verse elementen zochten een vertaling naar de campagnedragers van hun WK-actie, daarom werd in dit project gestart met een stijlbepaling. Op basis van de nieuwe huisstijlelementen stelden we Krëfel enkel grafische concepten voor. Eens 1 richting gekozen, werd de uitrol van de afgeleiden ingezet: stickers, hangbanners, wobblers, abribus, affiches, web visuals, badges…”, Crossmedia Designer & Art Director Filip.

Static wordt dynamic

Met een sterke assist van Filip, zat collega Crossmedia & Motion Designer Ilias er meteen bal op voor een WK animatie, Krëfel zet de video’s in op hun social media kanalen.​​​​​​​

Big thanks for going so hard for our World Cup campaign! Thanks to you we went into print on time and the POS material was delivered to the stores on time.

logo krëfel


Helden van de case