This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Grafisch verfrissend, meteen herkenbaar
“In het Willy logo verving ik de slogan ‘Music Matters’ met ‘Zomert’. Een nieuw element, in een herkenbare context. Daarbij combineerde ik een vorm uit de speelse Zomer van M branding. Hiervoor gebruikte ik de Intertwine Tool in Illustrator. Het nieuwe logo ademt de gedeelde sfeer van Radio Willy en de Zomer van M, terwijl het een herkenbare identiteit behoudt.”
“Het designconcept voor de studio zoomt naadloos verder op de Zomer van M esthetiek. Het logo vloeit subtiel samen in het houten decor, waarbij ruimte is gecreëerd om sponsors en platen tentoon te stellen. Het design weerspiegelt niet alleen de identiteit van Willy Zomert, maar biedt ook een visueel aantrekkelijke omgeving voor de live-uitzendingen.”




‘Doe je ding’, klinkt als muziek in de oren
“DPG Media – eigenaar van Willy – gaf me een duidelijke briefing, waar ik mijn ding mee mocht doen. Heel fijn als je als designer het volle vertrouwen van de klant krijgt. De feedback was ook gericht, dat maakt het vlot schakelen doorheen het hele proces. Het nieuwe Willy Zomert logo en de doordachte studio aanpak creëren een zomerse synergie die de bruisende energie van Radio Willy en Zomer van M op één plek samenbrengt. Heel geslaagd!”