Starten met Unreal Engine
Gaming, broadcasting, architectuur en beleving: de toepassingen van realtime render engines zijn legio. In deze opleiding leer je de basisbegrippen van realtime rendering, maak je kennis met de tools om adembenemende 3D-werelden te bouwen en Blueprint programmeer je interactiviteit in je 3D-omgeving. Renderen maar!
Voor grafisch vormgevers, motion designers, cinematografen, architecten, … met een basisbegrip van 3D die in realtime 3D-creaties willen leren renderen.
In de opleiding gebruiken we de volgende tools
Deze opleiding wordt gegeven door:
 
                                    3D Trainer
Sam
Wat zal je leren?
- Waarin verschilt Unreal Engine met andere 3D-software?
- Hoe maak ik de overstap van mijn 3D-software naar Unreal Engine?
- Verken de basisbegrippen van realtime rendering
- Maak kennis met materialen, belichting en world building tools
- Werk met Quixel Megascans, MetaHumans en camera's in een virtuele wereld
- Leer de basis van animatie en Blueprint scripting
Praktische informatie
- De opleiding duurt 3 dagen
- De trainer spreekt Nederlands
- Start 9:15 en einde om 17:00
- Koffiepauzes en lunch zijn inbegrepen
- Kleine groepjes voor een maximale leercurve
- Onze trainer introduceert eerst de theorie en best practices over de workflow, daarna ga je meteen zelf aan de slag
- Jij voorziet je eigen hard- en software (Opgelet: Unreal Engine vereist Windows)
Eerstvolgende lesmomenten
                            Kan je geen van deze opties?
                            
                            Neem dan zeker contact op met Sarah, zij helpt je verder
                        
Vervolgopleidingen
Klaar met deze opleiding? Daar stopt het niet! Verruim je kennis verder met deze vervolgopleidingen.

Toch liever een maatopleiding?
Stel je persoonlijk trainingsplan op 
met Academy Manager Sarah.
 
                                         
         
        