Starten met Blender
Dé opensourcetool voor 3D-graphics en -animaties? Da’s Blender. En jij wordt er na deze opleiding 100% fan van. Doe UI-kennis op en verken theorie plus praktijk van modeling, materialen/texturen en rendering. Eindig de Blender trip met voldoende bagage om vol zelfvertrouwen aan 3D-creaties te doen.
Voor grafisch ontwerpers die willen starten met 3D-ontwerp of zij die hun weg al wat kennen in Dimension of andere 3D-software maar benieuwd zijn naar de mogelijkheden van Blender.
In de opleiding gebruiken we de volgende tools
Deze opleiding wordt gegeven door:
 
                                    Blender Trainer
Claus
Wat zal je leren?
- Verkenning van de user interface
- Hard Surface Modeling
- Texturing van je modellen
- Rendering van je model
Praktische informatie
- De opleiding duurt 3 dagen
- De trainer spreekt Nederlands
- Start 9:15 en einde om 17:00
- Koffiepauzes en lunch zijn inbegrepen
- Kleine groepjes voor een maximale leercurve
- Onze trainer introduceert eerst de theorie en best practices over de workflow, daarna ga je meteen zelf aan de slag
- Wij voorzien een iMac met passende software of je brengt je eigen laptop mee met 3-button mouse en extended keyboard
- (Opgelet: Installeer ook vooraf de meest recente driver van de grafische kaart voor een optimale rendersnelheid.)
Eerstvolgende lesmomenten
                            Kan je geen van deze opties?
                            
                            Neem dan zeker contact op met Sarah, zij helpt je verder
                        
Vervolgopleidingen
Klaar met deze opleiding? Daar stopt het niet! Verruim je kennis verder met deze vervolgopleidingen.
 
                                         
         
         
        