Online Performance Audit
Ontdek hoe je bedrijf écht online scoort
Veel ondernemers investeren in een website, posten af en toe iets, of gooien wat budget in advertenties. Zonder te weten of dat wel echt werkt.
Herkenbaar? Dan is onze gratis digital marketing audit precies wat je nodig hebt.

Wat houdt zo een Online Performance Audit in?
Een performance scan is een website-, social media-, SEO- en Google Ads audit in één. Het geeft je een snel en helder beeld van hoe je als bedrijf online presteert. Het is een onafhankelijke check-up van je online aanwezigheid op de volgende punten:
- Helder en eerlijk rapport
- Inzichten en aanbevelingen per onderdeel
- Basic concurrentieanalyse
- Tips rond GEO & WCAG-richtlijnen
Website
Hoe gebruiksvriendelijk is je website?
SEO
Hoe goed word je gevonden in Google?
SEA
Leveren je advertenties genoeg op?
Social Media
Ben je zichtbaar en relevant voor je doelgroep?
In 5 simpele stappen
naar je rapport
*Disclaimer
De gegevens die we nodig hebben om de audit uit te voeren worden strikt vertrouwelijk behandeld. Alleen het teamlid dat verantwoordelijk is voor je analyse krijgt toegang tot deze informatie.
We vragen enkel wat écht nodig is, namelijk de leesrechten van:
- Google Analytics
- Google Ads
- Google Search Console
- Meta en LinkedIn Organic en Campaigns
Jouw gegevens worden niet gedeeld, niet gebruikt voor reclame en na de audit verwijderd. Wij hebben verder ook niet de mogelijkheid om aanpassingen te doen en kunnen enkel jouw resultaten aflezen.

Advies op maat
Online scoren met je bedrijf?
Schakel ons in.
Zet onze expertise in
Deze magie creëren we samen: jij, een Digital Content Creator en het nodige grafische talent uit onze poule.
Online Performance Audit
Vraag hier je audit aan
"*" geeft vereiste velden aan
Veelgestelde vragen?
Een Online Performance Audit uitvoeren, is de moeite waard.
De inzichten die je ontvangt in een digital marketing audit, kunnen je heel wat vooruit helpen.
Zit je nog met vragen?
Hoe kan mijn bedrijf hoger ranken in Google?
Wil je hoger ranken in Google? Dat begint bij een goed geoptimaliseerde website. Hier zijn 5 tips om je website beter te laten vertonen in Google:
- Gebruik relevante zoekwoorden (SEO) op iedere pagina
- Optimaliseer je website voor mobiel gebruik en snelheid
- Schrijf waardevolle, maar begrijpbare content
- Verzamel kwalitatieve backlinks
- Zorg voor een goede structuur en metadata
Met onze gratis Online Performance Audit krijg je inzicht in hoe je website scoort. Door aanbevelingen in deze website audit laten we je weten waar je kansen laat liggen om bovenaan in Google te verschijnen.
Hoe scoort mijn website in Google?
Meten is weten. Als je wil weten hoe je website scoort in Google, moet je kijken naar je SEO-prestaties, zoals vindbaarheid op zoekwoorden, laadsnelheid en mobiele bruikbaarheid.
Onze gratis online audit geeft een blik op hoe je site er nu voor staat en waar er verbetering mogelijk is. Ontdek waar je staat in Google en waarin je nog kan groeien.
Wat is GEO? En hoe werkt dat?
GEO staat voor Generative Engine Optimization, de optimalisatie van je website zodat AI-platformen zoals ChatGPT, Google AI-search en anderen je content kunnen begrijpen, interpreteren en gebruiken in hun antwoorden. Het zijn niet alleen meer de klassieke zoekmachines zoals Google, maar AI search tools die je website moeten kunnen lezen.
Hoe kan AI je website lezen?
- Zorg voor structuur in je content (duidelijke koppen, gestructureerde HTML)
- Relevante, informatieve en begrijpbare content
- Technische SEO in orde (zoals metabeschrijvingen)
Onze scan kijkt of je site AI-proof is en hoe je website beter vindbaar is in generatieve zoekmachines.
Hoe gebruiksvriendelijk is mijn website?
Een gebruiksvriendelijke website verhoogt je positie in Google, maar helpt ook je leads en conversies. Wanneer je website toegankelijk is dan blijven je bezoekers langer en vinden ze hun weg naar conversie. Er zijn enkele checks die je kan uitvoeren om na te gaan hoe toegankelijk jouw website is voor gebruikers.
Onze scan controleert of je website:
- Mobielvriendelijk is
- Snel laadt
- Een duidelijke structuur heeft
- Voldoet aan de WCAG-toegankelijkheidsrichtlijnen
Lees er meer over in onze blog WCAG-richtlijnen: een toegankelijke website.